Geolokalizacja

Czym jest Geolokalizacja? W skrócie, to zaprezentowanie danemu użytkownikowi lokalnych wyników odpowiadających na zadane przez niego zapytanie. Dzięki ustalonej lokalizacji adresu IP, przesłanych danych za pomocą satelitów GPS, będąc głodnym turystą w centrum Wrocławia, szybko znajdziemy to, czym jesteśmy zainteresowani.

Wpisując w nasz telefon zapytanie, „jarska restauracja”, naszym oczom ukażą się w wynikach wyszukiwania restauracje we Wrocławiu i jego okolicach. Geolokalizacja wykorzystuje dane naszych potencjalnych klientów, dzięki którym możemy dopasować nasze ustawienia, korygując i poprawiając skuteczność naszych reklam. Zebranie odpowiednich, interesujących nas danych to jeden z kluczy efektywnej kampanii.

Dzięki danym zgromadzonym przez geolokalizację możemy idealnie dostosować naszą treść do odbiorcy : pozwala nam to wyświetlać stronę w danym języku, prezentować ceny w danej walucie, czy np wyświetlać pobliskie sklepy stacjonarne lub stacje benzynowe.