Zaprojektowana tylko dla Ciebie, zbuduje nie tylko wizerunek Twojej firmy, ale i otworzy wiele możliwości. Działania marketingowe, reklamowanie się w sieci, zwiększenie sprzedaży, konkurencyjność i zestawienie Twojej firmy na rynku, oraz poprawa jej wizerunku czy ułatwienie kontaktu z Twoim potencjalnym klientem, to tylko część z plusów bycia online. Odpowiednio zbudowana strona, jak i jej pozycjonowanie to skuteczny sposób pozyskania nowych i utrzymania dotychczasowych klientów. Przyjazna i prosta w obsłudze, nowoczesna i wykonana na najwyższym poziomie stanowi podstawę w działalności firmy w dobie internetu. Zaprezentuj swoją firmę w formie prostej strony wizytówkowej, czy to strony firmowej. Zacznij sprzedawać online w sklepie opartym o WooComerce, czy systemach typu Shooper. Zyskaj nowych klientów dzięki Landing Page. Dopasujemy formę do Twoich wymagań. Będzie ona łatwa w utrzymaniu, nowoczesna, bezpieczna i z możliwości dalszego jej rozwoju.
Grafika – to przyjazne kolory oraz przemyślane grafiki i animacje, odpowiednio dobrana czcionka, jej czytelność i wielkość. Przeładowanie strony zbyt dużą liczbą elementów odbiera jej, jej przejrzystość.
Układ – oprócz estetyki liczy się również użyteczność, łatwość w poruszaniu się po stronie, intuicyjna nawigacja, jasne nazwy podstron, jest to nie tylko ważne dla Naszego klienta, ale również i dla Google.
Treści – to porządny konkret, teksty warto ograniczyć do minimum, unikajmy przeładowania strony zbędnymi treściami, im więcej treści tym pewniejsze jest to, że mało kto je przeczyta.
Kontakt – łatwy dostęp do formularza kontaktowego czy szczegółowych danych kontaktowych Twojej firmy to podstawa. Nie ułatwiamy klientowi kontaktu z nami przez umieszczenie tych danych jako grafiki, powinno być to łatwo dostępne, możliwe do skopiowania lub kliknięcia w celu wysłania e-maila, czy wykonania połączenia telefonicznego. Integracja z social mediami, to kolejny ważny element kontaktu, który nie tylko ułatwia śledzenie naszych społecznościówek, ale również wpływa pozytywnie na SEO.
Responsywność – aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w ciągu godziny od sprawdzenia oferty na mobilnej stronie internetowej. Strona responsywna to taka, która przystosowuje się do rozdzielczości danego urządzenia. Również wpływa to pozytywnie na wyniki wyszukiwania w Google. Chcesz wiedzieć co jeszcze powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej? Zapraszamy do kontaktu!