W naszej agencji dbamy o to, aby Twoja firma nigdy nie została pominięta i skutecznie zapisywała się w pamięci Twoich potencjalnych klientów. Tworzymy różnego rodzaju formaty graficzne, począwszy od kreacji wykorzystywanych w internecie, w mediach społecznościowych, w portalach wydawniczych, poprzez foldery, ulotki, standy, na bilbordach czy czasopismach skończywszy. Każda grafika w indywidualny sposób dopasowywana jest do potrzeb Twojej firmy, dzięki czemu możesz być pewien, że przekaz reklamowy zwróci uwagę Twoich klientów i zostanie w ich pamięci na długo.
Niech będzie prosto: Trzymajmy się zasady: Im mniej, tym lepiej. Nie bądźmy agresywni, miganie, zabójcze kolory, przeładowanie banerów milionem elementów, wcale nie zainteresuje Naszego odbiorę, a raczej pewne jest to, że go odstraszy. Na witrynach internetowych jest wiele treści, a „otoczenie” naszego banera, to już wystarczający kogel mogel. Wzbudźmy emocje, ale tylko te pozytywne. Zachowajmy odpowiednie proporcje, przestrzenie i uporządkowane teksty. Prosty przekaz jest najbardziej czytelny, określ podstawowy cel swojego banera, zadbaj o spójność wizualną i wezwij do akcji potencjalnego klienta. Proste projekty jasno komunikują nam, czego dotyczą, a czas na działanie mamy ograniczony. Jest to tylko kilka sekund. Nie utrudniajmy, więc sobie zadania.
Niech będzie spójnie: Piękny baner wcale nie jest kluczem do sukcesu, jeśli nie jest spójny ze strona internetową. Baner i witryna powinny być spójne, inaczej są duże szanse, że odbiorca ucieknie z naszej strony. Pamiętajmy więc o: umieszczeniu na banerze logo firmy, spójności kolorów i czcionki z naszego brandbooka, nie odbiegajmy za daleko od stylu grafik użytych na stronie.
Niech wzywają do akcji: Naszym celem jest generowanie kliknięć, czyli zachęcanie do zaangażowania. Wezwijmy zatem naszego odbiorcę do jasnego działania. Call To Action – poprowadźmy odbiorcę za ręką, niech kolor wyróżni nasz przycisk na banerze, niech kontrastuje z jego resztą, a przekaz „zamów”, „kup teraz” czy „sprawdź” zwraca na siebie uwagę i zachęca do kliknięcia.
W skrócie:
– Wzbudź emocje, ale tylko te pozytywne!
– Umieść konkretną i interesująca treść.
– Utrzymaj spójność wizualną z WWW. Wezwijmy do akcji!