Nie bój się zadawać pytań! Jeżeli nie wiesz, jak dodać Tag Remarketingowy, czy masz problem z nadaniem dostępów do Facebooka, znajdziesz tu ścieżki, które pomogą Ci odnaleźć się w gąszczu niezrozumiałych informacji. Odpowiedzi na wszystko to, co może wydawać się problematyczne, znajdziesz poniżej.

Pobieranie danych kontaktów z Menedżera reklam

Dane kontaktów, przesłane za pośrednictwem formularza błyskawicznego, można pobrać, eksportując je z Menedżera reklam do pliku CSV. Dane te można również pobrać ze strony na Facebooku za pośrednictwem interfejsu API lub uzyskać do nich dostęp z poziomu zintegrowanego systemu CRM.

Pobieranie kontaktów bezpośrednio z Menedżera reklam to najlepsze rozwiązanie dla reklamodawców, którzy utworzyli reklamę kontaktową w Menedżerze reklam i nie mają systemu CRM zintegrowanego z Facebookiem.

Aby pobrać dane kontaktów z Menedżera reklam:

  1. Przejdź do Menedżera reklam.
  2. Kliknij kartę Reklamy.
  3. Kliknij nazwę reklamy, dla której chcesz pobrać dane kontaktów.
  4. W kolumnie Wyniki kliknij Kontakty na Facebooku. Jeśli kolumna Wyniki nie zawiera linku, upewnij się, że patrzysz na kartę Reklamy, a nie na kartę Kampania lub Zestaw reklam.
  5. Kliknij Użyj centrum kontaktów, Pobierz nowe kontakty lub Pobierz według zakresu dat.
    • Kliknij Użyj Centrum kontaktów, jeśli chcesz zobaczyć dane kontaktów na Facebooku. Opcja ta może być pomocna, jeśli Twoja organizacja nie używa systemu CRM i do monitorowania kontaktów potrzebujesz centralnej lokalizacji.
    • Kliknij Pobierz nowe kontakty, jeżeli chcesz pobrać tylko nowe kontakty (uzyskane od czasu ostatniego pobierania kontaktów).
    • Kliknij Pobierz według zakresu dat, jeżeli chcesz pobrać wszystkie kontakty uzyskane we wskazanym okresie. Po wybraniu tej opcji określ preferowany zakres dat i kliknij Pobierz.
  6. Pojawi się ekran z nazwą reklamy kontaktowej i liczbą kontaktów ogółem. Kliknij CSV lub XLS, aby pobrać preferowany typ pliku.

Uwaga: Informacje kontaktowe są dostępne na Facebooku tylko przez 90 dni. Po tym czasie nie można ich już pobrać. Zalecamy regularne pobieranie kontaktów.

Rozwiązywanie problemów z pobieraniem plików CSV:

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do pliku CSV:

  • Ustal, czy administrator Menedżera firmy dostosował uprawnienia do obsługi kontaktów w Menedżerze obsługi kontaktów. Jeśli nie dostosowano takich uprawnień, kontakty mogą pobierać wyłącznie administratorzy strony na Facebooku. Osoby z innymi rolami na stronie nie będą mogły tego robić. Zwróć się do administratora strony na Facebooku o udzielenie odpowiedniego dostępu.
  • Jeśli administrator Menedżera firmy dostosował uprawnienia do obsługi kontaktów w Menedżerze obsługi kontaktów, upewnij się, że nadano Ci właściwe uprawnienia. Kontakty mogą pobierać wyłącznie użytkownicy, którym nadano uprawnienia do obsługi. Jeśli dostosowano Menedżera obsługi kontaktów, wszystkie osoby pełniące rolę na stronie mogą pobierać kontakty – pod warunkiem, że mają potrzebne uprawnienia. Zwróć się do administratora Menedżera firmy o udzielenie odpowiedniego dostępu.

Źródło oraz więcej informacji na temat Pobierania danych kontaktów ze strony na Facebooku znajdziesz na: Support Facebook

Nasza strona używa plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony bez zmian ustawień oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Informujemy, że ustawienia tych plików można zmienić w dowolnym momencie za pomocą ustawień przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.