Lab360
  • Wypełnij brief
  • O nas
  • Oferta
    • Strategia komunikacji koncepcje aktywizacje
    • Kampanie online performance zakup mediów
    • Content marketing konkursy
    • Media społecznościowe i influencerzy
    • AI w marketingu + szkolenia
    • SEO / Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych
    • Web development Ecommerce WordPress Webflow
    • Zaplecze graficzne branding
    • Video, animacje, mapping 3d
  • Referencje i klienci
  • Blog
    Strona główna•Blog•Blog•Facebook czysty jak łza.
2 lipca, 2018

Facebook czysty jak łza.

Jak informuje nas Facebook, zwiększona ilość informacji na temat danych o reklamach, oznacza powstrzymanie nadużyć na portalu.

Nam zostaną dostarczone informacje odnośnie tego „co”  i  „kto” próbuje nas pozyskać i przede wszystkim w jakim celu to robi, a platformie informacje te ułatwią rozpoznawanie nieodpowiednich działań reklamowych. Nawet jeżeli dana strona nie prowadzi żadnej kampanii, mamy możliwość sprawdzenia zmian dotyczących np nazwy, czy daty jej powstania i jak zapewniają twórcy Facebooka, w krótkim czasie dodadzą kolejne kategorie dotyczące sprawdzania reklam i tych, którzy są za nie odpowiedzialni.
Kilka miesięcy temu, sponsorowane materiały polityczne w Stanach Zjednoczonych zaczęły być tagowane, a akcja ta ma zostać powtórzona w Brazylii i kolejno w następnych krajach. Wszystkie te działania, rozpoczęły wybory prezydenckie, brudy które wychodziły podczas prowadzonych kampanii, podejrzane strony działające w tym czasie masowo, oraz zwycięstwo Donalda Trumpa. Transparętność reklam na platformie ma być odpowiedzią na wszystkie te niestosownie prowadzone działania. 
Nawet gdy nam, użytkownikom, nie trafiła się konkretna reklama, będziemy mogli uzyskań o niej stosowne informacje. A gdy uznamy że treści wydają się mocno podejrzane, możemy je zgłosić do ponownej weryfikacji przez platformę. Po kliknięciu w lewym menu w  „Informacje i reklamy”  uzyskamy dostęp do wszystkich reklam które działają na danej stronie FB, w aplikacji Messenger i sieci partnerskiej oraz Instagramie.
Teraz i Ty możesz sprawdzić co i kto do Ciebie kieruje. My już sprawdziliśmy, rzeczywiście jest to ciekawe źródło informacji, nie tylko dla nas, jako użytkowników ale i spora dawka wiedzy o konkurencji!
 
                

Najczęściej czytane

19 sierpnia 2020

Affinity Index- z czym to się je?

Czytaj więcej
8 czerwca 2021

Software Home Deviniti

Czytaj więcej
6 listopada 2020

Lokal usługowy w centrum?

Czytaj więcej
26 października 2020

Golden Rules

Czytaj więcej
  • Polski
  • English
  • Opinie
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube
Kontakt
(71) 344 03 68 biuro@lab360.com.pl Wypełnij brief
Lokalizacja
Laboratorium Strategii Marketingowych 360
Pasterska 2b, 50-226 Wrocław
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube
  • O nas
  • Oferta
  • Referencje i klienci
  • Opinie
  • Blog
  • FAQ
  • Polityka prywatności
LAB360 © 2025
Strategia
komunikacji
Zaplecze
graficzne
+ branding
Content
marketing
+ konkursy
Kampanie
online
WEB
Development