Lecimy dalej z szalonymi koncepcjami!

11 lat z wami. Laboratorium Strategii Marketingowych 360 oraz Design Partners / studio kreatywne i brandingowe to długofalowa kooperacja. Dwóch wspólników, jeden cel: być z wami i dać wam szaleństwo w digital’u na kolejne 11 lat:)



#STRATEGIA Zacznijmy od definicji strategii marki. To zestaw długoterminowych działań, które mają na celu osiągnięcie określonego celu. Wszystkie te działania muszą być spójne i prowadzić do konkretnego rezultatu. Mówiąc prościej, jest to plan budowania tożsamości marki, nie pomijając całej struktury biznesowej, aby osiągnąć cele sprzedażowe i wizerunkowe.

Strategia marki musi być spójna z misją, wartościami, priorytetami i kulturą organizacyjną firmy, aby działała dobrze i przynosiła oczekiwane rezultaty. Dla wielu osób strategia marki to coś w rodzaju dobrze przemyślanej mapy działań. W rzeczywistości ta analogia jest trafna, ponieważ strategia marki pozwala firmom budować świadomość i wizerunek marki oraz stopniowo zwiększać lojalność klientów. W pewnym sensie można też powiedzieć, że strategia marki pomaga uporządkować ten proces.

Pamiętaj, że dobra strategia marki powinna być kompleksową, dobrze zaplanowaną długoterminową operacją. Jeśli prowadzisz swoją firmę chaotycznie, wymyślając pomysły na bieżąco, nie osiągniesz pożądanych rezultatów, a tempo rozwoju nie będzie zadowalające. Co więcej, brak strategii marki jest szkodliwy dla potencjału sprzedażowego i wizerunkowego firmy. Warto poświęcić trochę czasu, wysiłku i pieniędzy na stworzenie strategii, która w dłuższej perspektywie zwiększy zyski.

#WWW Zaprojektowana tylko dla Ciebie, zbuduje nie tylko wizerunek Twojej firmy, ale i otworzy wiele możliwości. Działania marketingowe, reklamowanie się w sieci, zwiększenie sprzedaży, konkurencyjność i zestawienie Twojej firmy na rynku, oraz poprawa jej wizerunku czy ułatwienie kontaktu z Twoim potencjalnym klientem, to tylko część z plusów bycia online.

Odpowiednio zbudowana strona, jak i jej pozycjonowanie to skuteczny sposób pozyskania nowych i utrzymania dotychczasowych klientów. Przyjazna i prosta w obsłudze, nowoczesna i wykonana na najwyższym poziomie stanowi podstawę w działalności firmy w dobie internetu.

Dopasujemy formę do Twoich wymagań. Będzie ona łatwa w utrzymaniu, nowoczesna, bezpieczna i z możliwości dalszego jej rozwoju.