
Koncepcje dla marek beauty – historia, która mogła być:(
Branża beauty to świat pełen obietnic, nowych trendów i rytuałów, które mają dawać nie tylko efekt, ale też emocje.
Branża beauty to świat pełen obietnic, nowych trendów i rytuałów, które mają dawać nie tylko efekt, ale też emocje.
Kreatywność bez strategii to tylko ładny obrazek, a strategia bez kreatywności to sucha tabelka w Excelu. Dopiero połączenie tych dwóch światów daje efekt, który widzimy w kampaniach, które naprawdę działają.
12 lat na rynku. Niesamowici ludzie, hektolitry kawy, tysiące zrealizowanych kampanii czyli ciężka praca, uczciwość, kreatywność i brak zgody na przeciętność.
Olena Smeliańska – pozdrowienia z Buenos Aires.
W sercu Wrocławia:) Czyli jak w Lab360 budujemy branding, który działa.
Kim jest kobieta odpowiedzialna za wizualną tożsamość Lab360 od 12 lat?
Partners International – bo luksus wymaga klasy i doświadczenia.