Strategia komunikacji

Realizacja kampanii

Video i animacje

Web development

SEO & growth hacking

Live streaming

Strategia komunikacji

Dostosowana do potrzeb Twojej firmy strategia komunikacji to niezwykle ważny oraz skrupulatnie przygotowany plan posiadający ogromny wpływ na skutecznie i odpowiednio prowadzony dialog z Twoimi fanami i klientami. Podstawową rolą komunikacji jest również  kreacja i utrwalanie pozytywnego wizerunku Twojego przedsiębiorstwa, produktów, czy świadczonych usług, zarówno w przestrzeni internetowej jak i poza nią. Poprzez szczegółowo przygotowaną analizę Twoich odbiorców, ocenę sytuacji rynkowej, szans, zagrożeń – dostajesz od nas pakiet informacji na podstawie, których dostosowujemy dla Ciebie nowe grupy docelowe. Następnie wspólnie precyzujemy spójnie cele marketingowe i konsekwentnie je realizujemy na przykład poprzez obsługę kanałów, czy rozwojem unikalnych treści.

Realizacja kampanii

Dotarcie do Twoich potencjalnych klientów oraz dobór odpowiednich narzędzi i technologii to podstawa dobrze przeprowadzonej i skutecznej kampanii. Google Adwords czyli reklama w sieci wyszukiwania, reklama typu display, reklamy produktowe oparte na Google Merchant Center, reklama YouTube czy Gmail to idealnie dobrane technologie do konkretnego odbiorcy będące podstawą z zakresu działań SEM.

Programmatic Buying oraz Multilevel Display to kolejne narzędzia technologiczne, które wykorzystujemy przy bardziej dokładnym kierowaniu kampanii bezpośrednio do użytkowników. Działania opierają się na spójnym połączeniu tematyki, kontekstu oraz zachowań behawioralnych tak aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Reklamy w social mediach to formaty reklamowe wyświetlane w odpowiednio dobranych kanałach społecznościowych o olbrzymim zasięgu (Facebook Ads, Instagram Stories, LinkedIn). Reklamy kierujemy do precyzyjnie wyselekcjonowanych użytkowników określnych jako grupa celowa. W naszych działaniach reklamowych wykorzystujemy także różne rodzaje remarketingu, czyli powrotu z komunikatem reklamowym, który maksymalizuje efekt sprzedażowy jak i poprawia wizerunek oraz świadomość Twojego brandu.

Video i animacje

Wideo to kolejny element strategii marketingowej, niezwykle istotny w działaniach marketingowych, w których dominują social media.  Jest to forma przekazu silnie działająca na naszą wyobraźnię, czy emocje odbiorców dzięki czemu w nietuzinkowy sposób możesz pokazać swój produkt, nową usługę bądź całą ofertę. Atrakcyjnie stworzona i przedstawiona animacja, czy wideo objaśniająca działanie usługi lub produktu zwiększa zainteresowanie, a co za tym idzie, również sprzedaż i zwiększeni świadomości marki, które na długo pozostanie w pamięci odbiorcy.

Web development

Pierwszy kontakt pomiędzy Twoją firmą a klientem w większości przypadków odbywa się właśnie internecie. Strona internetowa jest wizytówką Twojego biznesu, a jej wygląd i funkcjonalność zostanie oceniona jako pierwsza. Dopiero w kolejnym etapie przedstawi potencjalnemu klientowi Twoja usługę, działania, możliwości i moc przebicia. Odpowiednio zbudowana strona jak i jej pozycjonowanie to skuteczny sposób pozyskania nowych i utrzymania dotychczasowych klientów, budowania Twojej marki oraz ustabilizowanie Twojej pozycji na rynku. Przyjazna i prosta w obsłudze, nowoczesna i wykonana na najwyższym poziomie stanowi podstawę w działalności firmy w dobie internetu.

Seo & growth hacking

Search Engine Optimization, czyli optymalizacja stron internetowych to znana większości jako SEO. Jest to ogół działań mających na celu przygotowanie witryny i jej optymalizacji w celu osiągania jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwarki dla wybranych słów i fraz kluczowych. Jest to gwarancja trafienia Twojej strony internetowej do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą. Działania te mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, konkurowania z podobnymi podmiotami, tworzenia pozytywnego wizerunku i wypromowanie Ciebie jako lidera branży. Z sukcesami prowadzimy dla naszych klientów  content marketing, czyli atrakcyjne treści dla potencjonalnego klienta, ale również jako dodatkowy, efektywny sposób na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Zastanawiasz się, jak jeszcze możesz ściągnąć nowych użytkowników na Twoja stronę internetową? Growth hacking ma na celu utrzymanie zainteresowania ofertą, maksymalizację sprzedaży, wzrost konwersji zakupowych, a także rejestracji, zapisów do newslettera oraz budowanie zasięgu.

Opinie o nas

Zastanawiasz się nad reklamą?

Omówmy możliwości!

Zadzwoń

(071) 344 03 68